tiistai 23. syyskuuta 2008

Suuri Hirvee-jahti!

Nyt onkin NIIN jännää kerrottavaa, jotta kerronkin sen HETI! Nimittäin, kaikkihan muistavat Mellin "saaliin" hetki takaperin ajassa... No, voin kertoa, jotta Minä EN metsästä raukkamaisesti Minua pienempiä tai yhtä suuria räppänöitä, kuten tuo Melli, vaan reiluuden nimissä MINÄ metsästän vain vähintään 20 kertaa Minua suurempia, siis fyysisesti suurempia, henkisestihän Minua suurempaa EI ole, olioita! Tällä kertaa oltiin jolkottelemassa tuossa mettikössä ja mukaan olin tällä kertaa kelpuuttanut pikkumustien lisäksi myös Mellerin ja Gimmelin Pastorin (Minun mielestä muuten se Gimmel oli aika huono kokoonpano). Tuossa kuva reitistä:


No, tuossa kohdassa missä lukee, jotta "Fast", Minä, siis MINÄ eikä kukaan muu, havaitsin, jotta jotain outoa on MINUN metsässä, jotain kutsumatonta vierasta! Havaitsin siis tietenkin nenälläni, joka muuten on maailman paras nenä, mutta sehän onkin itsestään selvää. Näin ollen Minä otin jalat alleni, tässä vaiheessa muuten Melli laski ihan jotain muuta allensa, mutta ei siitä sen enempää... Niin, otin ja laitoin nenän ilmaan ja maahan, samaan aikaan, ja läksin miljoonaa, jolloin Pöhlö, ja pikkumustat, lähtivät kanssa tuhatta perään, mistä kertoo tuo "Fast" merkintä tuossa trackerissä. No, hetken päästä kuuluikin rytinää lähistöltä ja mikäs se siellä olikaan! Ainakin kuusi metriä korkea ja kymmenentuhatta kiloa painava hirvitys! Se oli varmaan narttu, kun sillä ei ollut hirvityksiä päässä? No, Pöhlö pentele sai Minut sitten kiinni siinä, enkä päässyt luomuteurastamaan sitä hirveetä otusta, varmaan ajatteli, jotta parin kuukauden päästä kun on taas missikisoja, niin Minun pitäisi ajatella linjojani? No, sinne se sitten se pentele painui mäkelään ja Pöhlökin sai vain tuommoisen todistusaineen otettua:




Että tällä tavalla tällä kertaa, ensi kerralla en välttämättä ole enää näin ystävällinen hirvityksille!

Edellisen kallupin lopputulemahan oli semmoinen, jotta epäilevät tuomaat, joita oli 2 kpl voittivat molemmat hyvän mielen, koska olen NIIN reilu! Väärässä olijat, joita oli 7 kpl ja jotka vastasivat, jotta voitan pytyn, eivät varmaankaan osanneet kuvitella Pöhlön pöhlöyttä...

2 kommenttia:

Marja, Roosa ja Rocky kirjoitti...

Siis mikä se oli.Yön yli nukuttuani en vieläkään hokannut. Kipakka neito sie Maica olet !

Anonyymi kirjoitti...

Ei sitä HIRVIötä ole kyllä täällä näkynyt?! Onkohan se vielä matkalla, iiiiik. Me kyllä saatetaan tehdä mellilit tai gimmelit, vai mitä se laskeminen nyt oli...

Molly & Manna, jotka kuulemma asuvat siellä mäkelässä