tiistai 9. syyskuuta 2008

Mats Sundin -tapahtumassa

Terve! Minä, siis MINÄ, olin tuossa päivänä eräänä semmoisessa Mats Sundin -tapahtumassa, vai mikä Mats Sou se oli? No, joka tapauksessa kivaa oli! Taas Minut raahattiin johonkin kehään, jossa piti taluttaa händleriä ympäri ja ämpäri ja seisottaa sitä siten, jotta se pitää yhtä, ja vain yhtä, sormea silleen suorassa Minun edessä. Vähän kun vielä harjoittelee Velhon kanssa, niin kyllä se sormi siinä pysyy suorassa! Yhtä kaikki, me hävittiin TAAS! Ei tullut pokaaleita eikä pyttyjä, alkaa pikkuhiljaa vaikuttamaan sopupeleiltä tämmöiset kilpailutukset! Tässä pari fotoo: ensimmäisessä otan vauhtia... ja toisessa olen juuri lähdössä lentoon vfiiiiiuuuh.....




Muuten siellä olikin KAMALAN hauskaa. Merckx, Mytty ja Velho ja Perttikin oli siellä, Pertillä on muuten aika iso pää, isompi kuin Velholla ja Mytyllä YHTEENSÄ, lienee kummiskin sukua?



Penni Mytyn ajatuksista...


Sitten siellä oli myös tuommoinen mukamas hurrrja otus, mikä lie? Minun piti antaa sille vähän kyytiä!


2 kommenttia:

Marja, Roosa ja Rocky kirjoitti...

Tervetuloa jälleen kerran ihmisten ilmoille eli bloggaajien "ihmeelliseen" maailmaan ;) Nuo mätsäilyt näyttävät olevan aika rajua leikkiä sinulle Maisa

Anonyymi kirjoitti...

Hei Maisa, mää en kyllä menis mistään hinnasta tuommoisiin leikkinäytelmiin enkä oikeisiinkaan sen puolesta. MUN mielestä ne on ihan LAPSELLISIA.