torstai 25. syyskuuta 2008

Lähimettässä suhisee

Eipä mennyt kuin pari päivää, niin taas tapahtuu! Juuri kun sain karkoitettua sen Hirveen, niin uusia kammottavia hirviöitä on pesiytynyt MINUN mettikkööni! Nämä olivatkin pienempiä, mutta sitäkin sitkeämpiä, sillä ne eivät läheneetkään livohkaan, ainostaan jähmettyivät KAUHUSTA Minun edessä! Tässä ensimmäinen, sen nimi on ilmeisesti 3E, ihan hirvittävä otus! Iso oranssi kiilusilmä mulkoili Minua jo kaukaa, jolloin Minä jahmetytin sen paikalleen hurrrjalla kiljumisella!:


Sitten seuraavaksi sinne keskelle MINUN lähimettää oli tunkeutunut tuommoinen siis ihan HIRVITTÄVÄ valkoinen olio! Se oli ISO kuin mikä ja oli jyrännyt allensa kaikki puut ja kaikki, ihme kun ei ollut taloja jyrännyt! Sekin jähmettyi paikalleen kun Minä vähän laitoin sen kuriin! Perskuta, siis tuommoisia ja kaikkia on olemassa, voitteko kuvitella??:


No, eikä siinä vielä kaikki... Lopuksi huomasin tuossa Suolilätäkön rannikolla tuommoisen epämääräisen näköisen otuksen, lähempi tarkastus osoitti sen olevan jonkin sortin kotilo tai jotain. Kas näin Minä kerroin sille, jotta mitä mieltä Minä olin siitä:



Ja tässä vielä pari kuvaa siitä:


Tässä Pölhö on nostanut sen maan kamaralle, sen jälkeen kun Minä olin sen jähmettänyt niin, ettei se raukka uskaltanut enää ollenkaan liikkua:


Pölhö mumisi jotain, jotta se olisi ollut vain joku puupölkky, mutta se on vain kateellisten panettelua, itse se on Pölkkypuupää!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Anna mun kaikki kestää! Siis sinä, Maissa, pelkäät puunpalasia ja VESSAPAPERIRULLIA! Hah-hah-haa, kylläpä nyt nauru maittaa!!!