maanantai 15. syyskuuta 2008

Juhlaa juhlan perään!

Kuten kaikki tiedättekin, niin Minä voitin ensi lauantaina pärssoneiden melli...möllimestaruuden agiliidossa! ONNEA MINULLE! Haluan myös muistuttaa tässä välissä, jotta noin kolmen viikon päästä on MINUN syntymäpäiväni!! Tokihan KAIKKI sen muistivatkin. On se mieletöntä, ensin oli vain pölyä, josta tuli maapallo ja nyt, 4,6 miljardia vuotta vuotta myöhemmin olen MINÄ, kehityksen huipentuma! No, joka tapauksessa lahjat ja kortit seteleineen voi lähettää suoraan Minulle! Mutta takaisin varsinaiseen asiaan... Eli Minä siis voitin ensi lauantaina mestaruuden, ja sitä juhlistetaan, tietysti myös paikan päällä Ylölätäköllä, mutta myös sunnuntaina agiliitokisoissa täällä MINUN kotikentällä Herwoodissa (ei se kenttä siis ole Minun kotikenttä varsinaisesti, kun se on naapuriseuran... mutta täällä MINUN Herwoodissa se on joka tapauksessa), jossa herra Merckx yrittää selvitä Pöhlön toilailuista taas... Juhlistuksen kunniaksi tarjoan kaikille pullakahffeet, jotka jokainen toki maksaa ihan omasta pussistaan ihan itse, ja samalla maksatte myös Pöhlön pullakahffeet! TERVETULOA!

Niin, kerrottakoon vielä, jotta Minä en ole vielä toistaiseksi edes viitsinyn mennä kuin ehkä noin puolen tusinan esteen mittaisia "ratoja", enkä edes osaa, tai siis en ole vielä halunnut osata, vielä kaikkia esteitäkään. Ja kaiken kukkuraksi joudun taistelemaan myös Pöhlöä vastaan radalla! Mutta ei se mitään... MUISTAKAA NE LAHJAT!

Ai niin, muutama päivä takaperin otettiin toveri Minnin kanssa vähän toisiamme raiveleista kiinni. En ollutkaan ennen vielä semmoista kokeillut, se oli kivaa:-) No, sitten me oltiin kyllä taas ihan tovereita, että se siitä.

HUOMATKAA KALLUPPI OIKEALLA! Oikein vastanneiden kesken arvotaan hyvä mieli!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mitenkäs olisi, Maicaseni, jos minä leikkisin, että SINÄ olet se juhlapulla ja haukkaisin oikein ison palan sinun takaosastosta? Kyllä siinä Haisulin uho sordiinoituisi, kun olisi peppu ihan ÄLYTTÖMÄN kipeänä viikkotolkulla!

Orja tuossa virnuilee ja höpisee jotain, että "onneksi Bing löytyi"??? Se on nyt sitten mennyt lopullisesti sekaisin.