lauantai 21. helmikuuta 2009

Velhon nenäpallo

Tiesittekö, jotta on olemassa yksi asia, jossa Velho on parempi kuin Minä?!!? No nyt te tietenkin olette, jotta "TÄ?? EI VOI OLLA!!?? MISSÄ MUKA???" No, viksuimmat teistä varmaan jo hiffasivat tuosta otsikosta, jotta se on nenäpallo! Minäkin kyllä vähän mokomaa yritin, mutta en kyllä ollut, vielä, lähelläkään Velhon tasoa. Lisää Velhon nenäpalloilusta, tosin pallon virkaa toimitti jääkökkäröitynyt käpy, löytyy tuolta Kalleriasta, joka muuten on muuttanut uuteen osoitteeseen.


Tokihan paikalla oli myös Myytti Mytty Myttyräinen. Josta tulikin mieleeni, jotta Me ollaankin Siellä Minun tulevassa kotinäytelmässä samassa ringissä! Kamalaa on se, jotta kun Minä teen ajatuspäätelmän, jotta kun Mytty on siellä -> Mytyllä on se oma taluttajansa siellä -> se taluttaja ei voi taluttaa samaan aikaan Minua -> joku muu taluttaa Minua -> se joku muu lienee... Pöhlö! Voihan nenä... Että se siitä menestyksestä:-(


Ja lopuksi vielä tähän loppuun kaiken kruunaan tässä MINÄ itse!

Niin ja päivitetään hieman puntarin lukemia, nimittäin eilen tehdyssä uusintapunnituksessa mittari pysähtyi VAIN 6,0 kiloon! Ja Herra Merckxillä ainoastaan 10,2 kiloon. Minä olenkin ollut hieman laihiksella viime aikoina, mutta pitääpä olla tarkkana, jotta ei lipsahda alle tuon kuuden kilon!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

aina vaan ihania kuvia :) ! toki mallitkin ovat erinomaisia ;)