lauantai 28. helmikuuta 2009

Myrkyn lykkäs!

Pöhlö! Nyt se on muka alottanut jonkun kilpailevan plokin! Tai eihän se tietenkään MINUN plokin kanssa kilpaile, ihan eri planeetalta ja ihan eri sarjassa painitaan, mutta kummiskin? No, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, ennustan kuitenkin nopeaa konkurssia sille sen plokille...

Tänään oli kaamee päivä! Ensin herra Merckx meni MINUN ruokakupille syömään jämät, jotka olin sinne jättänyt, jotta voisin vahtia ja vartioida niitä! Tuo Edgar on kanssa tehnyt joskus niin ja se ei ole pahemmin välittänyt vaikka kuinka hurjastelen ja räksytän vieressä. Sen sijaan herra Merckx on nopsaan kääntynyt takaisin kun olen syöksynyt kupilleni, jos se on sitä lähestynyt, tai edes vilkaissut sinne päin. Mutta tänään ei! Se ryökäle vaan jatkoi syömistä vaikka kuinka louskutin vieressä! Jo on maailmankirjat sekaisin. Perkule!

No, sitten Minua revittiin parrasta. Viimeksi kun olin Velholla ja Mytyllä kylässä, niin se niitten kauneudenhoitaja NAUROI Minun leuanalusparralle, voitteko kuvitella?!?! No tänään sitä sitten revittiin pois. Arvatkaas oliko kivaa?? No voin kertoa, jotta EI OLLUT!

Eikä siinä vielä kaikki. Sitten Pöhlö leikki taas niillä fotograafisilla vempaimillaan ja otti Minusta tuommoisen kuvan! Voisko joku tulla tänne näin kytikselle ja ottaa siitä, siis Pöhlöstä, kuvan kun SE herää. Kyllä sillä varmaan hymy hyytyisi, ja se olisi sille ihan oikein!

Ei kommentteja: