lauantai 14. helmikuuta 2009

Puomi


Juuri hetki sitten kävin taas liitelemässä. Tuolla tavalla Minä menen tuon puomihässäkän yli. No, kaksi ekaa yritystä ei ihan nappiin mennyt, mutta kolmas oli jo melkein. Valitettavasti nauhalle ei tallentunut Minun huisin puomisuoritukseni tällä kertaa.... Nimittäin se kun tulin sieltä korkeimmalta kohtaa noin tuplavoltilla ja puolellatoista kierteellä päälleni alas! Se oli kivaa! Pöhlö jäi vain monttu auki ihmettelemään, mutta Minäpäs menin ja hain saman tien patukkani ja annoin sille kyytiä, siis sille patukalle, ja olin heti valmis uuteen, entistäkin huisempaan puomi-suoritukseen!



Mutta täytyy tunnustaa, jotta se semmoinen keppihässäkkä ei oikein meinaa mennä kaaliin mulla... Saas nähdä mitä siitä vielä tulee? Toki se on Pöhlön vika, ettei se ole vielä ihan hanskassa mulla, se on selvä!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Vautsi!
Hieno ja nopee puomi Maicalla!!