sunnuntai 23. marraskuuta 2008

TAPPIO! TAAS!

Kyllä Minua nyt sorretaan! Taas tuli turkkiin! Näytelmässä. Kylässä. Voitteko kuvitella? Vaikka olin kahden EH:n jälkeen vaihtanut kaksijalkaista narun toisessa päässä, niin ei auttanut! Tai no, joku ERI tuli tällä kertaa, mutta silti. Ja arvatkaas MITÄ?? No tietenkin se MINUN entinen ohjastaja meni ja voitti Myttyrän mammalla!!! Minut jätettiin tylysti toiseksi. Voihan nenä! Lohdutuspalkintona olin joku POP-juniori tai jotain. Oltiin vinaalissa velipojan kanssa ja Manu jäi hyväksi kakkoseksi mutta se sai silti semmoisen SERVERIN tai jonkun. Onnea Manulle! Mutta siis miettikää: Manu oli vasta uroiden kolmas ja sai sen SERVERIN. MINÄ olin sentään narttujen TOINEN, enkä saanut semmoista???!!! Missä tasa-arvo?? Voisko ne Vihreät Naiset vai mitä ne oli, ottaa tämän asian taistellakseen? Törkeää!

Muutenhan MINÄ muuten olin KAIKEN huomion KESKIPISTEENÄ koko areenalla, mikä ei tietenkään tule kenellekään yllätyksenä. Kun MINÄ olen NIIN APSOLUTLI FAPULOUS!

Niin joo ja tuomio löytyy tuolta tulos-plokista.

Minä!

Tässä me zillaillaan Velhon kanssa puoliajalla.
Minun uusi kaksijalkainen narun toisessa päässä.
Tässä Minä tutkin, jotta tuliko mitään syötävää... Ei tullut.
Myttyrän mamma.

6 kommenttia:

Marja, Roosa ja Rocky kirjoitti...

Maicalle ja Tonille huisin hurrrjat onnittelut hienosti menneestä näyttelystä. Tosi hieno juttu !
Handleri on muuten tutunnäköinen ;)

Anonyymi kirjoitti...

Siis selittäkää nyt minullekin, miksi sinä sait vara-sertin ja sinulle hävinnyt sertin? Minen ymmärrä! Hienosti meni kuitenkin! Onnea!

Terkuin, Bustus ja mamselli

Anonyymi kirjoitti...

Hienostihan siellä näyttelyssä pärjäsit, seuraavalla kerralla ei varmaan enää kukaan tuu edelle!

terveisin, Manu ja Maria

Anonyymi kirjoitti...

Ai, ne on sullekin antaneet semmosen varasertifioinnin. Ihmettelen suuresti! Tais olla tuomarilla jotain vikaa silmissä. Nonni, nyt tuo orja huiskii minua tuossa vieressä ja käskee sanomaan, että onneks olkoon. No onneks olkoon nyt sitten, jos kerran on pakko! Hmph!

Anonyymi kirjoitti...

Nyt on Myytin mammalla ne viime hetket saada sertit, ennen kuin tytär tulee viemään kaikki. Eli siks se nappas sen sun nenän eestä!

Terkuin
Anni ja Karvahaalarit

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä se Kaunis pikku sisko vielä SERTIN saa ;) Hienosti pärjäsit sielä näyttelyssä!
Vai repolaisen jälkiä seurasit... Tämä sisarus poppoo taitaa olla näitä"kunnon" kettukoiria ;)Figoki meni jo ekalla kerralla ahdinkoon repolaisen perään...kohta mennään taas kiusaamaan kettu raukkaa :/
Nähdään sitten sielä messarissa ;) Oikein mukavaa loppuviikkoa :D
terkuin,
Anne&Figo