keskiviikko 12. marraskuuta 2008

Boooriiing...


No tuo Pölkkypää kävi jossain hyppykrematoriossa vai mikä seminaari se oli. Siis ILMAN minua! Siis ILMAN Herra Merckxiä! Siis ILMAN yhtään nelijalkaista! En tiedä mitä se on siellä sitten hyppinyt, mutta näyttää siltä, jotta Herra Merckx joutuu pumppaamaan, ei rautaa vaan hyppyjä. Pölkkypää kun on sitä mieltä, jotta sillä on muka hyppelytekniikassa parantamista. Tiedä häntä sitten?
Mutta paha uhka on päällä, jotta MINÄKIN joudun käymään läpi saman hyppelypumppauksen! Lisäksi meitä uhkaa kaiken maailman muutakin jumppaa... hidasta kävelyä ja kottikärrykävelyä ja ristikkäinnostelua ja ties mitä! Siis kuinka KUKAAN pystyy kävelemään HITAASTI?? Ja kottikärryjä saa kaupasta, ei siihen MINUA tarvita! Ei siinä vielä kaikki... Pölkkypää on uhannut, jotta Minä ja Herra Merckx joutavat johonkin laitokseen! Johoskin leipomolaitokseen. Tai hieromalaitokseen tai johonkin bordelliin se oli kummiskin? O tempora, o mores, sanon Minä!

No olinhan Minä kusessakin, nimittäin Turkusessa, siellä agiliito-jutussa, missä oli pelkkiä pärssoneja. Mutta ei siitä enempää. No se, että Jaakko ja Janita jotain Minusta sanoivat, ihan totuuden mukaisesti. Niin vain sanoivat...

No, ensi viikolla Kylään ja sitten vielä johonkin Mestariin hakemaan joku JV-08 -juttu, Minä olisin kyllä halunnut semmoisen samanlaisen, kuin tuolla Herra Merckxillä on, eli JMV-06, mutta minkäs teet kun mennään jo vuodessa -08.

Niin ja MINUN loppaamisen ansiosta myös Obama voitti oman näyttelynsä tuolla rapakon takana! HYVÄ MINÄ!!

1 kommentti:

Marja, Roosa ja Rocky kirjoitti...

Sä varmaankin oot jo niin kauniina Jyväskylän näytelmää varten, että. Pidetään täällä porukalla peukkuja sulle.
Bytheway, me nähdään sitten siellä Messarissa kehän kulmilla. Todella kiva ! Rocky saattaa luoda suhun tulisia katseita siellä, ootapa vaan :)