torstai 27. marraskuuta 2008

Leivontaa ja lättyraati

Nyt se on sitten tapahtunut! Herra Merckx on nyt joutunut jo KAKSI kertaa käymään leivottavana! Sillä samalla leipurilla, jolla Mellerström on käynyt. No, ymmärtäähän sen, jotta se leipuri tarvitsee jotain leivottavaa, Mellerssonissa kun sitä ei pahemmin ole sitä leivottavaa... Tiesittekö, jotta paljonko sillä Mellerillä on sitä leivottavaa...? Ette tainneet tietää... Mutta minäpäs tiedän! Sitä on NAURETTAVAT 5,35 kilokrammaa, vai oliko se vaan krammaa... no kummiskin. Voitteko kuvitella? Alle 6,4 kiloiset punnitaan NEUVOLASSA sanon Minä, mutta neuvolassahan se taidettinkin punnita:-) Ai niin josta tulikin vielä mieleen, jotta kun olin siellä Gimmelshavella, niin Mellersson rupesi jotain riiheemään, voitteko kuvitella?? Sen onneksi Minut nostettiin tilanteesta pois, ennen kuin kunnolla ehdin suuttumaan sille! Kyllä se sitten tuli järkiinsä ja oli taas ihan kunnolla. No kummiskin, herra M menee sinne vielä ensi viikollakin taas ja ehkä vielä sen jälkeenkin? Mutta Minä luulen, jotta sitten on jo Minun mentävä sinne muskeleineni ja kaikkineni! Siinäpä sitä onkin ihasteltavaa leipurilla loppuiäkseen!

Minä muuten luulin, jotta parturissa käydään ENNEN näytelmiä, mutta nyt Minä kävin SEKÄ ennen ETTÄ jälkeen näytelmän! Nyt minä olen suorastaan melkein kalju, voitteko kuvitella?? kummaa touhua. Ja rääkkäystä! Minä henkilökohtaisesti kannatan Pöhlön mielipidettä siitä, että koko parturointi tapahtuisi paljon helpommin ja nopeammin Phillishavella kuin Gimmelshavella!

Mitä vielä? Niin tosiaan tuossa pari päivää sitten jäljestin metsässä koko tuota konkkaronkkaa rämmityttäen Repolaisen ruokapöytään. Valitettavasti jäljellä oli vain yksi linnun varpaisto. Pöh.

Niin sitten vielä lopuksi se lättyraati:

Guns'n Roses: Chinese Democracy: 5/5 luuta!
- Ehkä ajoittain hieman turhan popahtava, mutta silti huisan hieno lätty!

Stella: Löytäjä saa pitää: 3/5 luuta
- Tää on semmotteinen köyhän parsonin Maija Vilkkumaa, ihan kiva kummiskin.

Että näin tällä kertaa!

Ei kommentteja: