maanantai 17. marraskuuta 2008

Playboy-kartanossa ja pomppu-asiaa

Ciao, niinkus Alessandro del Piero asian ilmaisisi! Kävin viime viikonloppuna tuolla playboy-kartanossa vaihteeksi kylässä. Se yksi pötkylä vaan jatkaa suurentumistaan siellä. Se on jo pitempi kuin minä! Mutta ei se haittaa, se kun on kamalan hauska veikko. Tai siis Mytty Myttyräinen. Ainoo, jotta sekään ei tarjoa kunnolla haastetta juoksukilpailussa, tosin melkein jo enemmän kuin kartanon isäntä...



Tässä kuvassa... me oltiin...
Kuten EHKÄ huomaatte, Minä en vielä ole viitsinyt käydä parturissa ensi viikonlopun kauneusvaaleja varten...
Myttis miettii... jotain?
Velho-isäntä yritti hieman liehitellä Minua, mutta Minäpäs annoinkin vielä toistaiseksi pakit...
...joten näinhän siinä sitten kävi...
No, sitten sinne pystytettiin semmoinen köyhän parsonin koti-studio. Jostain syystä. Vaikka toisaalta kyllähän MINÄ sen ymmärrän, kun katson peiliin...


Jaa niin se pomppu-asia... No, niikus viimeksi pelkäsin, niin nyt tuo Pölhökustaa on ruvennut pompottamaan Minua ja herra Merckxiä tuolla meidän agiliitopaikassa. Tänään käytiin pompottelemassa sitä viiden hypyn sarjaa toisen kerran ja voin nyt kertoa, jotta jos Minulla viimeksi ehkä olikin muka vaikeuksia viimeisellä hypyllä, niin tällä kertaa olin jo suorastaan TÄYDELLINEN! Onneksi niitä muita kottikärryhömpötyksiä en ole vielä joutunut kokemaan... mutta kai sekin on vain ajan kymysys...

Niin, semmoinen MERKKIpaalu vielä tältä päivältä, jotta niinkus kaikki tietävät, olen mennyt jonkun kerran semmoista supersuurpujotteluhässäkkää, jossa on verkot (EI kanaverkot, Mellersson käyttää kanaverkkoja, en Minä!) ympärillä. No, tänään siitä puuttui keskeltä yhdet palaset verkosta! Voitteko kuvitella?! Pölhökustaa ei huomannut mitään, joten näytin sille ensimmäisellä kerralla, jotta "HEI TOMPPELI! TÄSTÄ KOHDASTA PUUTTUU PALASET!" ja tulin rautalangasta vääntääkseni siitä verkottomasta kohtasta pois. Sen jälkeen se Tomppelin tajusi kai, jotta siitä semmotteet puuttuu, mutta eihän se Pölvästi mitään asialle tehnyt! No, en Minäkään sen enempää jaksanut sitä vatvoa, vaan menin sitten epätäydellisistä verkoista huolimatta sen pujotteluhässäkän moneen kertaan alusta loppuun. Menin muuten monta kertaa sen myös IHAN itsekseni patukka suussa, vaikkei Pöhlö pyytänytkään!

Että NÄIN!

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Nyt karvat ojennukseen, jyväskylä on jo ens su !
Odotankin innolla tapaamista, Maissulin näkemistä :D

Ihania kuvia...taas :)

jaana

Elina T kirjoitti...

No jopas löytyi täältä suloinen parson:) Ihania kuvia.

Tiina kirjoitti...

Velhoa ihan nolottaa toi paparatsin otos sen Salarakkaasta ja intiimistä hetkestä Salarakkaan kanssa (kyllä kaikilla playboylla ja varsinkin jos on julkisuuden henkilö "SE" Miselin Mordor, täytyy olla Salarakas...)