maanantai 13. heinäkuuta 2009

Agiliitämysdepyyttipitkäviikonloppu

Terve. Kuten viisaimmat teistä varmaan ovat voineet päätellä, MINÄ olen tehnyt agiliitämysdepyyttini. Ja tarkemmin sanottuna 7 (seitsemän) depyyttiä... Ja KAIKKI Pöhlö onnistui pilaamaan! Katsokaa ja päätelkää itse, perskules. Kukahan haluaisi tulla Minua ohjastamaan?? No tuossa kummiskin ne, mistä on todistusaineita.

Lisäksi laitan varmuuden vakuudeksi myös herra Merckxin kisat, jotka Pöhlö myös tapansa mukaan onnistui mönkäämään.

Mutta tiesittekö, jotta minä varmasti tein jonkin sortin maailmanennätyksen! Urani KOLMENA ensimmäisenä kisapäivänä Minä onnistuin huijaamaan Pölhöä ja menemään radalle ihan omia aikojani! Torstaina siellä ei ikävä kyllä tapahtunut mitään... mutta perjantaina ja lauvantaina tapahtui... Vähänkö Minua hävetti kun Pöhlö juoksi joka kerta perään älämölöten ja herättäen yleistä pahennusta! Jostain syystä sunnuntaina Minä sitten enää päässyt ollenkaan radan lähelle hengailemaan.











Ja sitten herra Merckx:











Ja katsokaas mimmoisen pytyn Herra Merckx pokkasi tuolla viimeisellä, Pöhlöstä huolimatta...

3 kommenttia:

Melli kirjoitti...

Oot aika naurettavan näköinen, Haisuli, kun juokset järjettömänä, kuin tuli persiin alla, pitkin rataa miten sattuu. Mihin unohtui arvokkuus...jaa niin, eihän sulla oo semmoista tainnut ollakaan.

jaana kirjoitti...

Hah Melli :)

Täällä aamutuimaa Vilin kanssa kisastudiota tuijotettiin... oot kyl tosiaan raketti, kuka siinä voi sun perässä ehtii ??

Anonyymi kirjoitti...

Niin, noissa näytelmissä SINÄ voit menestyä, vaikka nuo ohjastajat ja narunpäässäroikkujat vähän urpoiliskin, kunhan olet kaunis ja hohdokas. Agilityssä on se valitettava puoli, että nuo ohjastajat usein pilaavat kaiken, ja sinä et voi asialle oikeastaan yhtään mitään. *nimim. kokemusta löytyy* (also called Bosse)