sunnuntai 12. huhtikuuta 2009

Ruoskaa Pöhlölle!

No niin, nyt sitten saatte kaikki te siellä vastaanottimienne ääressä todellisen luottamustehtävän! Nimittäin, olen huomannut, jotta vaikka herra Merckx, pitkine koipineen, menee , voitteko kuvitella, MINUA paljon lujempaa agiliitoradalla, niin siitä huolimatta, Pöhlö joutuu ITSE juoksentelemaan MINUN kanssani siellä PALJON enemmän ja lujempaa ja kovempaa, kuin herra Merckxin kanssa. Voitteko kuvitella?! No ette tietenkään voi, mutta niin se vain on! Ja nyt kun MINUN agiliitopellit uhkaavat aueta, kuukautena minä hyvänsä, niin olen huomannut, jotta jos Pöhlö joutuu samana päivänä menemään herra Merckxin kanssa JA Minun kanssa yhteensä NELJÄ starttia (plus vielä mahdolliset lainaliitäjät), niin eihän siitä mitään tule! Ei vaan kerta kaikkiaan tule!! Nimittäin se hyytyy, ja pahasti hyytyykin. Pöhlö siis.

Joten, Minä päätin passittaa sen kuurille, nimittäin jolkottelukuurille! Tästä päivästä lähtien (no joo, se yritti jo semmoista kuuria tuossa loppuvuodesta, mutta sitten tulivat "pakkaset" jotka muka kestivät kolme kuukautta...). Ja te siellä saatte toimia kyttääjänä! Siispä, TUOLTATÄÄLTÄ löytyy sen jolkottelukuurin edistyminen, tahi edistymättämyys. Sikäli mikäli sinne ei ala ilmaantumaan VÄHINTÄÄN 2-3 jolkottelua viikossa, saatte laittaa ruoskan heilumaan! Tai jos ne jolkottelut on liian huonoja, niin ei muuta kuin ruoskaa vinkumaan. Että näin!

Ja kuten tuosta tämän päivän jolkottelustakin näkee, niin PAAAALJON saa Pöhlö ravata, ennen kuin Minä olen tyytyväinen!


Niin ja jos sieltä jostain löytyy semmoisia kaksi(tahi neljä)-jalkaisia naikkosiakin, niin saa tulla ihan livenäkin potkimaan persuuksille sitä Pöhlöä ja heiluttamaan ruoskaa:-) Pöhlö voi muuten yrittää kuitenkin huijjata, ajelee pian autolla 10 km/h jotain lenkkiä tuolla, on se NIIN kiero se Pöhlö!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, mitämitä??? Eiks sinne sporttiosastolle pysty pistään (kannustavia) kommentteja OLLENKAAN? Vaikka sää olitkin jo itte kommentoinut viimeistä, AIWAN LIIAN LYHYTTÄ, lenkkiäsi:-).

Tuija kirjoitti...

Niin siis tuo äskeinen kommentti oli multa:-).

Mää vaan kirjoitti...

"Log in to post your comments." = http://tiny.cc/nkc9b