lauantai 24. tammikuuta 2009

VARJOSERT!

Niinkus kaikki tietävät, Minä kävin tänään Kusessa näytelmässä. Tuomarina ollut joku mikä lie Johannes Virolainen antoi Minulle semmoisen onnettoman punaisen narun, voitteko kuvitella?? Mutta ei se mitään, näytelmän jälkeen Minulle myönnettiin semmoinen VARJOSERT ja olin AINAKIN semmoinen PNUNO ellen sitten ihan POP vai mikä ROP se on! Bo kun oli sitä mieltä, jotta Minä voitin koko näytelmän! Bo oli siis kisan jälkeen harjootus-arvostelun tehnyt tuomari. Niin ja olihan Myttykin siellä, se sai komeasti pronssia ipanoissa! Bo piti siitäkin enemmän kuin Virolainen. Bo olikin ja on kamalan hyvä tuomari! Virolaisen tuomio löytyy tutusta paikasta, eli tuolta tulos-plokista.


Tässä me ajellaan takaisinpäin Mansesteriin. Ei siis tuolla näkyvällä autolla vaan sillä, josta on kuvattu...

Tässä se typerä punainen naru...

Lopuksi tein lähempää tuttavuutta tuommoisen valtavan suuren peikon kanssa.

Että näin tällä kertaa... Seuraava kerta onkin jo parin viikon päästä Kerjuun puhelinkopissa. Itse en ollut vuosi sitten paikalla, mutta herra Merckx on kertonut kauhutarinoita paikasta... Minunkaan ei todellakaan pitänyt sinne mennä, mutta kun viime hetkellä tuli korkeammalta taholta määräys, niin se on sitten mentävä!

Ai niin, Minä, siis MINÄ, ja nuo pikkumustat ovat aloittaneet semmoisen Mellerström-kuurin. Elikkäs me syödään nykyään vain siipiä ja muuta raakaa lihaa ja kasvismössöä. Olen huomannut, jotta pikkumustien hajupäästöt, ja muutkin päästöt, ovat vähentyneet huomattavasti, elleivät peräti ihan kokonaan loppuneet sen seurauksena...

1 kommentti:

Marja, Roosa ja Rocky kirjoitti...

Sä olet Erittäin Hyvä koiruli Maica, ja sitä paitsi tää oli yhden tuomarin arvostelu, tuomareita tulee ja menee, niin so what! Kirsu kohti uusia näytelmiä ja seikkailuja!
t. Kuusamon porukka