lauantai 17. tammikuuta 2009

I'm back! Ich bin Rücken! Jag är rygg! Io sono schiena!

Elikkäs kielitaitoisimmat teistä varmaan ymmärsi, vaikkette ihan yhtä montaa kieltä osaakaan noin hyvin kuin Minä, jotta Minä, siis MINÄ, olen tehnyt paluun kotiin! Mytty rassukka jäi nyt sinne niin playboy-kartanoon ihan ypöyssikseen, no onnekseen viikon päästä Minä otan sen mukaani kun menen Kuseen, siis Turkuseen, pyttyjahtiin.

Omituinen paikka se Kankasala, siellä ei nelijalkaiset nuku öisin kaksijalkaisten peiton alla, joka oli kovin kummaa. No, oltiin sitten Myttyräisen kanssa miniyksiössä vierekkäin käpertyneenä. Me oltiin muuten tarkkailijoiden mukaan maailman paras myyränlikvidointitaistelupari... Että jos jollakin on myyräonkelmaa, niin voitte ottaa yhteyttä meidän manakeeriin. Mutta se mikä siellä oli, niin siellä oli semmoinen laitos seinässä, jossa paloi isoja tulitikkuja tai jotain, lämmintä sen edessä joka tapauksessa oli köllötellä, Minä tahtoisin semmotteen tännekin! Niin ja täällä kotona ihan ensimmäiseksi laitoin nuo pikkumustat järjestykseen.


1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

sitä ollaan niin väsyneitä reissun jäljiltä ;)