sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

Epistä

Herra Merckx on päässyt taas joka viikonloppu rallattelemaan radalle, vaikka se onkin pikemminkin rangaistus kun tuo Pöhlö söhlää siellä mukana, mutta kummiskin.

- Herra Merckx -

Mutta, entäs MINÄ?? Ei, Minua ei päästetä! Tommoinen Marsu oli sentään ilmestynyt Kusesta tuliaisena, kun kävivät lauvantaina siellä söhläämässä.

- Minä ja Marsu -

Mutta Minä en siis päässyt kuin ihan vaan kahta hyppyä ympäri ämpäri menemään jossain sivulla tänään, kun pääsin sentään pällistelemään, mutta radalle Minua ei päästetty, vaikka kuinka kinusin. ilmeisesti muille olisi tullut liian paha mieli, kun olisin ylivoimistellut kuitenkin.





4 kommenttia:

jaana kirjoitti...

Ullallakin on tuollainen marsu :).. siis niidn elävien marsujen lisäksi..

Tiina kirjoitti...

Kiva ääni!

Ps. Meidän blogissa on teille yks juttu.

Gimma ja Melli kirjoitti...

Meidänkin plokissa on:-).

Jaana ja Toni kirjoitti...

Teille on haaste meidän blogissa =)

T: Hauskan sakki

http://hauska.vuodatus.net