keskiviikko 3. joulukuuta 2008

Leluraati

Ciao kaikki bellat (ja mellitkin)! Koska taaskaan ei ole mitään asiaa, niin pidän Leluraadin! Ja kyllä, Leluraati on saanut hiffauksensa Panu komistus rassukan (rassukka sen takia, jotta se rassukka joutuu sietämään erästä nimeltä mainitsematonta teiniä nimeltään Lulu) "Pelit ja vehkeet"-sivulta. Pisteitä annan asteikolla 1-10.

Tämän kertaisessa raadissa on mukana Muumupeikko, tuommoinen nalle... ja aloitetaas noista kahdesta nyt. Kuten kuvasta näkyy, kuvan ottohetkellä Minua eivät ne kauhiasti innostaneet...
Mutta noin yleisesti ottaen ne ovat ihan jees. Molemmat vinkuvat, mikä on iso plussa. Tuo nalle on peräisin Clean Run -nimiseltä ameriikan serkulta ja on ties kuinka vanha, se on nimittäin noitten pikkumustien alunperin. Nythän KAIKKI lelut täällä ovat MINUN. Niinkuin nuo ameriikan serkun lelut yleensäkin, niin tämäkin on aika kestävää laatua, nimittäin se on lähes TÄYSIN ehjä vieläkin, mikä on suorastaan ISO ihme! Luksuksena siinä on takana tarranauhalla toimiva luukku, josta voi vaihtaa vinguttimen jos se sattuu lopettamaan vinkuilun. Pisteet: Kivuus 6, Kestävyys 9.

Muumipeikon löysin ihan itse Pölhön Muumi-muovipussista, jonka se oli puolihuolimattomasti jättänyt Minun ulottuville, ja muistatte varmaan Nuuskamuikkusen, no se oli sieltä samasta pussista... Ne käsittääkseni eivät olleet tarkoitettu Minun leluiksi, vaan Pölhön leluiksi. Mutta täällä on semmoinen käytäntö, jotta kaikki mihin Minä pääsen käsiksi, on Minun. No, joka tapauksessa se on ihan kiva kanssa tuo Muumi. Se ei näytä kestävältä, mutta vielä vaan sekin on ihan ehjä, tosin se ei ole ollut Minun vielä kovin kauaa... Pisteet: Kivuus 6, Kestävyys... vaikka ehjä onkin, niin vaisto sanoo, jotta ei voi antaa 8 enempää...

Sitten vuorossa on tuo Minun viime jouluna kontista löytynyt narupallosysteemi. Muistatte varmaan, jaa ette vai? No tuossa tuo pienenä nostalkia-pätkänä.
Tämä onkin ollut aika kiva ja kestävä ja sitä on mahottoman kiva raahailla kun se on myös riittävän iso, vaikka kyllä se voisi olla VIELÄKIN isompi! Mutta sen enempää ihmettelemättä: Kivuus 8, Kestävyys 10.

Jaahas, mikäs se tämä on? Tämän nahkarullapatukan alkuperä on... niin siis sehän on tosiaan Minun syntymäpäivälahjani tältä syksyltä! Se on peräisin tuolta noin vaan, Pastorilta (ja Mellerströmmiltä). No, tämä kapistus on sikäli harvinaista herkkua, jotta yleensä pääsen siihen käsiksi ainoastaan agiliidon yhteydessä. Ehkä se Juuri siitä tekeekin niin mystisen ja himoittavan? Ja se on kapistus jonka toisessa päässä on yleensä sitten aina joku, jota sitä retuuttaa Minun kanssa, eli normaalisti tuo Pölhökustaa.
Pisteet: Kivuus 10, Kestävyys 10

Ja viimeisenä tämän kertaisessa raadissa on tuommoinen, ilmeisesti aika monelta löytyvä, iso karvapallo. Heti täytyy sanoa, jotta se oli PALJOOON kivempi kun sain siihen tehtyä reiän josta sai nyhtää sisälmyksiä pihalle, mutta jostain syystä Pölhö ei innostunut siitä ja se otti sen pois ja nyt kun sain sen takaisin, niin se reikä on ummessa, PÖH! No, ei se mitään, on se silti kamalan kiva kun se on noin suuri! Minä sitten tykkään kaikesta suuresta! Kepitkin ulkona joita raahailen, pitää olla ainakin parimetrisiä.
Pisteet: Kivuus 9, Kestävyys 8.

No niin, ja tämän kertaisen Leluraadin lopullinen järjestys on seuraavanlainen:

1. Nahkarullapatukka 20 p.
2. Iso narupallo 18 p.
3. Iso karvapallo 17 p.
4. Vinkunalle 15 p.
5. Vinkumuumi 14 p.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hö! Miten voi olla, että tuommoinen nahkanpala on jonkun suosikkilelu? En pysty käsittämään millään. Siellä olisi kumminkin ollut jos minkäkinlaisia karvaisiakin vaihtoehtoina.

Mää vaan kirjoitti...

Parasiittihin Mellersson! Minä, Maiça, kuvittelen, jotta se on tehty Mellerströmin nahasta. Sen takia se on niin kiva!

Unknown kirjoitti...

Maisa, sulla on kaikkee ! Meillä jotain ankeita lejuja vuodelta elvis..eikä niilläkään saa juurikaan leikkiä..miksikö ? no, ulla muuttuu hirviöksi kun lelut ilmestyy esille; se rikkoo ne ja ärisee mulle :(

on mulla sit yks bikini-kana, ja sille annan kyytiä..agiliidossa :D, siihen ei ulla pääse hampaineen
t. Vili velipuolesi

Marja, Roosa ja Rocky kirjoitti...

Meidän raati on äänestänyt suosikkinsa:
Roosan suosikki ehdottomasti narupallo, kivuus ja kestävyys.
Rockyn suosikki ehdottomasti nahkajuttu ja kakkosena narupallo. Rocky tykkäsi kyllä myös isosta nallesta ja siitä karva, mikä se nyt olikaan kasasta, mutta hänen intohimonsa kahta viimeistä kohtaan johtuu suuresta suolestusinnosta eli sisälmykset pellolle ja heti eli ei lelujen tarvi mitään kestää!