maanantai 23. marraskuuta 2009

Minä, edelleen alaluokalla

No niinhän siinä sitten kävi, jotta Pöhlön ja tuomarin salaliiton turvin Minä, siis MINÄ, olen edelleen ykkösluokassa! Toisen sentään voitin, vaikka Pöhlö siinäkin yritti kompuroimalla tehdä kaikkensa, etten olisi. Tuossa sen toisen tulokset.



Ja tuossa vielä tapahtumat:





Herra Merckx oli myös ja pieleenhän Pöhlö nekin startit sai:




Minä olenkin menossa sunnuntaina johonkin linssiludekeenitestiin. Siinä varmaan selviää, jotta se, jotta olen kammeran edessä AINA niin hurmaava, johtuu Minun keeneistä.

3 kommenttia:

jaana kirjoitti...

:) ou nou :)
Maisa oot sit niin nopee !

Jamaica kirjoitti...

saanen huomauttaa että keeni kirjoitetaan geeni ja ploki blogi.

Ärsyttää niin kovasti silmää.. mutta keeni kun ei tarkoita mitää, ja tuskinpa plokikaan.

Melli kirjoitti...

Hihhih, vai että keeni on oikeasti geeni. Ja ploki blogi. Hihhih, kaikkea sitä kuuleekin. Varmaan Karvamaisukin on sitten oikeasti Garvamaisu ja pöhlö on böhlö. Että jotkut keksivätkin:-DDD!