sunnuntai 6. syyskuuta 2009

Vendettaa ja Hammurabia

Töttöröö! Se on sillä tavalla, jotta meillä täällä on nyt semmoinen verikostohammurapinlakikierre menossa! Nimittäin tänään tuolla Ylölätäkössä alkoi semmotteinen. Ensin minä kostin Pöhlön eilisen rinkulamunauksen varastamalla Aaaaalta ja luikauttamalla Itseni Pöhlön selän takaa ihan oikealle esteelle. Mutta lapsellisena herra Pöhlö meni ja pilasi Minun varman nollan potkaisemalla hetkeä myöhemmin aidan siivekettä siten, jotta rima tippui! Naurettava pelle tuo Pöhlö! No, vitonenhan siitä tuli ja jäätiin kolmanneksi. Voitte vaan arvata ja kuvitella, jotta MINÄ kostan taatusti asian ensi viikonloppuna Noksulla!

Pöhlö onnistui myös pilaamaan herra Merckxin kisan tänään, ihan läskiksi meni alusta saakka... Lauvantaina sentään edes Pöhlö ei pystynyt pilaamaan herra M:n nollaa, vaikka herra M vähän kontakteilta varastikin...

Tässä Minä lauvantaina:


Ja tässä Minä tänään:


Ja tässä herra Merckx lauvantaina:


Ja herra Merckx tänään:

1 kommentti:

Melli kirjoitti...

Voi herranjestas siun kanssas, Haisuli, kun et ole vieläkään oppinut ohjastamaan orjaasi kunnolla! Eihän nuo miniaivoiset osaa ITSE hakea juoksulinjoja, jos me ei niitä niille selkeästi osoiteta. Oot sinä HUONO! Ihan turha syytellä muita omista alkeellisista munauksista.