lauantai 20. kesäkuuta 2009

Paluu menneisyyteen

Minä kun olen nyt muutaman päivän maanpaossa maalla, niin palaan menneisyyteen hetkeksi. Nimittäin Gimmelin Kuvatoimiston fotograafisiin esityksiin Minun ihan ensimmäisestä ihmisten ilmoille tulemisesta nyt tässä äskettäin. Pääsin siis pällistelemään epäsorsapuistoon (kun ei siellä mitään sorsia näkynyt) agiliitämystä. Samalla sain muutamalla aidalla kokeiltua tuota liitoa.

Kuten huomaatte, niin oli lieviä vaikeuksia päästä edes tuommoisesta onnettomasta rimasta yli...

No, pääsin minä sitten loppujen lopuksi ylikin... joskin välillä aika rimaa hipoen.

Välillä piti ottaa Supermaisa-asento ja liitää...

Välillä Pöhlö yrittää matkia taikasormea...

Ja lopuksi vielä arvoitus: Mitä tapahtuu seuraavaksi ja mistä sen näkee? Oikein tienneet voittavat Minun itseni myöntämän kunniakirjan! Gimmelin Kuvatoimiston edustajat eivät saa osallistua JOS lunttaavat!

2 kommenttia:

Heidi sekä Gini ja Mitzi kirjoitti...

Putki ja sormen asennosta???

Mää vaan kirjoitti...

YLIVOIMAISESTI paras veikkaus tähän mennessä:-) Mutta ei...