keskiviikko 1. lokakuuta 2008

Mytty hammaslääkärissä

No joo, myönnetään, ei se Mytty missään hammaslääkärissä käynyt. Nimittäin hammaslääkäri kävi Mytyllä, ja se hammaslääkäri ei ollutkään mikä tahansa puoskari vaan se olin Minä, juuri niin MINÄ! Irroitin Mytyltä kaksi hammasta ja muutenkin sitten vähän irroiteltiin. Harmi, ettei Pöhlöpapparatsi älynnyt ottaa Minusta kuvaa kun olin yltä päältä ihan Mytyn veressä.

No, joka tapauksessa tuommoista se hammaslääkäröinti sitten oli, ensin tyylinäyte MINUN huikean parhaasta juoksutekniikastani:


Tässä Velho ja Mytty yrittävät epätoivoisesti saada Minua kiinni
Tässä taas MyttyTässä me sitten irroitellaan, huomatkaa kuinka leuat pitää pitää hammaslääkärissä apposen auki koko ajan.


Välillä mukana ollut vahtimesterini Herra Merckx tuli ja pyyhki Mytyllä lattiaa, ilmeisesti Herra M. ajatteli, jotta pitää rauhoittaa potilas välillä. Ja rauhoittuihan tuo...
Sitten Herra M.:n piti välillä chillata ja kiereskellä Velhon nurmikolla.


Tässä kuvas... siis täs... Nyt tietysti hätä housuissa olevat, kuten Mellikki, kuvittelee ja luulee, jotta muka juoksisin tuossa päin tuota verkkohässäkkää, mutta asiahan EI TODELLAKAAN ole niin! Nimittäin asia on niin, jotta... asia on... EI siis ole niin! Ja se siitä!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Khähhäh khähhähhää! Hohhohhohhoo! Hahhahhahhahhaaaaa, Haisuli törmäsi verkkoon!

Anonyymi kirjoitti...

Paljon Onnea Maisa siskolle!!
T. Velipoika Figo