sunnuntai 30. marraskuuta 2008

Varustelu-nurkka; osa 1

Pöö! Pöhlö huijattiin eilen johonkin pikkuriikkisiin jouluihin täällä Manchesterissa... No tietäähän sen, mitä siitä seuraa... Jotkut erehtyivät tarjoamaan sille sihi-juomaa, ja tietysti Pöhlö rupesi siellä riiheemään ja hyppelehtimään pöydillä ja herättämään yleistä pahennusta, voihan hittolainen! Mutta sitä Minä en ymmärrä, jotta jos kun ne olivat jotkut PÄRSSÖN-joulut, niin minkä takia siellä ei ollut kuulemma paikalla YHTÄÄN neli- eikä muunkaanjalkaista Pärssönia?? Ainoastaan kaksijalkaisia ihmeisiä? Olisi Minulla pari piilokamerakuvaakin, mutta... antaa olla tällä kertaa.

No, asiasta kolmanteen, kun ei tässä muutakaan kolmatta asiaa ole, niin pidän teille tänään Varustelu-nurkan! Juuri niin, nyt pääsette kurkkaamaan MINUN (ja ehkä myöhemmin noiden muidenkin) varusteluun!

Kas tässä ensimmäisenä Minun henkilökohtainen normi-varustelu, kun kunnioitan läsnäolollani ulkoilmaa: Tarkkasilmäisimmät tietysti heti rupesivat motkottamaan, jotta "valjaatko ja panta yhtä aikaa päällä?" No ei tietenkään! Ne ovat vaihtoehtoiset varusteet toisilleen. Elikkäs siinä on siis tuollaiset punaiset tyylikkäät Jokke-valjaat, joita on vielä tuunattu lisäheijastinnauhalla. Sitten siinä tuo puolikuristava karvapanta, ihan uusi, Kylästä juuri äskettäin hankittu. Sitten on tuommoinen vilkkuheijastinhässäkkä, jota en tietenkään valoiseen aikaan viitsi käyttää. Sitten löytyy tuommoinen erittäin tyylikäs koru, jota pidän Minun ihka ensimmäisessä pentupannassa. Korussa lukee pöhlön puhe-elin-nummero siltä varalta, jotta Pöhlö sattuisi eksymään. Viimeisimpänä kuvassa keskellä on ihan uusin hankinta, nimittäin tuo Pöhlö ei ole vieläkään oppinut kulkemaan narussa täysin sinkoilematta, joten ettei se rikkoisi kättään sinkoillessaan sinne sun tänne, niin hankin tuommoisen kuminauhan sille narun päähän, on muuten aika hyvä kapistus!

Tässä puolestaan on meidän koko köörin nykyinen naruvalikoima. Siinä on yksi pitempi naru ja sitten kolme nykyään yleisimmin käytettyä, joista kaksi on myös ihan uutta. Lisäksi vielä kaksi vanhempaa narua, joista on se lenksu, johon Pölhön käsi pitäisi kiinnittää, poikki. Niitäkin vielä välillä käytetään spesiaali-tarkoituksiin. Sitten on vielä yksi tuommoinen pieni vleksi, jota käytän välillä kun pikkumustat ovat muualla.
Tässä Minä nyt sitten olen valmiina lähtemään reippailemaan!Ja tässä vielä kun olen ulkona pimeässä tuo vilkutin päällä. Arvatkaa missä Minä menen tuossa!

Ei kommentteja: